Loading...

wat wij doen

Wij leveren het soort werk dat u helpt met dat dipje in
Nielsen 1, bij die dreigende sanering bij -retailer x, of bij de naar voren gehaalde introductie. Wij begrijpen waar het om draait, wat er achter de schermen van thematische campagnes nodig is om het merk van het schap en in de kar te krijgen.

Denk nou niet, die knijp ik wel even af. Als ‘bureau op de hoek’ zijn we blij en trots om te werken voor grote -en kleine- merken. We rennen ons het vuur uit de sloffen om uw doelstellingen te realiseren. Maar we zijn niet gek. We gaan niet voor die eenmalige opdracht, we gaan voor een serieuze relatie. Waarin we pro-actief kunnen zijn, echt scherp kunnen inkopen, succes op succes stapelen. Blijvend impact creëren voor merk, product en doelgroep.

Direct contact, korte lijnen, nul overhead. Snel en efficient (als u dat ook bent). On time, on budget, on target.

a-design bedrijfsprofiel | Opgericht: 1982 | Aantal werknemers: 6 | Directie: Ton Bavelaar (creatie), Hans Ramb (account) | Klanten o.a.: Gillette, Duracell, Pringles, Flexa, Unisol Paneel, Lucky Strike, Oral-B, Peppermint Schoenen, Vaco, Parker, Jobo de Bouwers, All Season Sports, Mentor Medical, EBN, Wilde Ganzen, | Werkwijze: Creatief opvallend & resultaatgericht.